Η Porsche Cayenne Turbo GT αποδίδει 640 ίππους και κοστίζει 196.078 ευρώ
Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, το Turbo GT έχει μειωμένο ύψος από το έδαφος έως και 7 χιλιοστά. Αυτή η παρέμβαση, οι ρυθμίσεις του πλαισίου και τα ενεργά συστήματα ελέγχου συμβάλουν στο βελτιστοποιημένο χειρισμό του πανάκριβου πολυτελούς αυτοκινήτου.
Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, το Turbo GT έχει μειωμένο ύψος από το έδαφος έως και 7 χιλιοστά. Αυτή η παρέμβαση, οι ρυθμίσεις του πλαισίου και τα ενεργά συστήματα ελέγχου συμβάλουν στο βελτιστοποιημένο χειρισμό του πανάκριβου πολυτελούς αυτοκινήτου.
Η Porsche ολοκληρώνει τη γκάμα της Cayenne με την έκδοση ειδικών προδιαγραφών Turbo GT. Σύμφωνα με την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία, η νέα πρόταση συνδυάζει τη δυναμική οδήγηση με τη δυνατότητα της καθημερινής χρήσης του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας V8 biturbo αποδίδει 640 ίππους και παρέχει τη βάση για υψηλά χαρακτηριστικά οδήγησης. Με ισχύ 90 ίππων περισσότερη από το Cayenne Turbo Coupé και μέγιστη ροπή 85,6 χλγμ. (αύξηση 8,2 χλγμ.), η επίδοση στο τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 3,3 δευτερόλεπτα (0,6΄΄ λιγότερο) και η τελική ταχύτητα είναι τώρα 300 χλμ./ώρα (αύξηση 14 χλμ./ώρα).
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών που αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο, αναφέρει η μάρκα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο έχουν επίσης νέες ρυθμίσεις κατάλληλες για την διαχείριση της ιδιαίτερα υψηλής ποσότητας ενέργειας που παράγει το θηριώδες μοτέρ.
Ο δοκιμαστής οδηγός της Porsche, Lars Kern, κέρδισε το Nürburgring Nordschleife των 20.832 χλμ. με το Cayenne Turbo GT σε χρόνο 7: 38,9 λεπτών, δημιουργώντας ένα νέο επίσημο ρεκόρ SUV, αναφέρει η φίρμα.
Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, το Turbo GT έχει μειωμένο ύψος από το έδαφος έως και 7 χιλιοστά. Αυτή η παρέμβαση, οι ρυθμίσεις του πλαισίου και τα ενεργά συστήματα ελέγχου συμβάλουν στο βελτιστοποιημένο χειρισμό του πανάκριβου πολυτελούς αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας biturbo της Porsche Cayenne Turbo GT είναι σήμερα η πιο ισχυρή οκτακύλινδρη μονάδα της μάρκας. Το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S και το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) έχουν, επίσης, τροποποιηθεί. Υπάρχει επίσης πρόσθετη ψύξη για τον κινητήρα. Το βασικό σπορ σύστημα εξάτμισης, με τους κεντρικούς σωλήνες του είναι μια νέα κατασκευή υψηλών προδιαγραφών. Από τη μέση του οχήματος, το σύστημα εξάτμισης, είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ και ιδιαίτερα ανθεκτικό στη θερμότητα τιτάνιο.
Το Porsche Cayenne Turbo GT είναι διαθέσιμο για παραγγελία και θα κυκλοφορήσει σε αντιπροσωπείες στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 196.078 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
ολες οι ειδησεις
- Η κωμωδία της βδέλλας: Ένα «Αριστοφανικό», σατιρικό κείμενο
- Τέμπη: «Πόλεμος ανακοινώσεων» για την επιστολή Σπίρτζη και τον νόμο περί ευθύνης υπουργών – «Πάτε για παραγραφή» – «Μόνος φραγμός η πλειοψηφία»
- Πτώση F-16: Βίντεο ντοκουμέντο από την αποστολή διάσωσης του πιλότου στην Ψαθούρα – Η μάχη με τα πελώρια κύματα
- Golden Visa: Αλλάζουν τα όρια απόκτησης ακινήτων από 31 Μαρτίου – Οι νέες διατάξεις και η άδεια διαμονής
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr