current views are: 1

22 Ιανουαρίου 2019
Δημοσίευση11:33

Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

Στους millennial στοχεύουν πολλά ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και τουρ οπερέιτορ, αναζητώντας νέες υπηρεσίες ώστε να δώσουν νέες δυνατότητες και να επικρατήσουν στον ανταγωνισμό για τη διεκδίκησή τους. 

Δημοσίευση 11:33’
αρθρο-newpost

Στους millennial στοχεύουν πολλά ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και τουρ οπερέιτορ, αναζητώντας νέες υπηρεσίες ώστε να δώσουν νέες δυνατότητες και να επικρατήσουν στον ανταγωνισμό για τη διεκδίκησή τους. 

Τις κορυφαίες τάσεις που κυριαρχούν στη σημαντικότερη ηλικιακή ομάδα, των millennial, αποκαλύπτουν οι ειδικοί της τουριστικής βιομηχανίας.

Στους millennial στοχεύουν πολλά ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και τουρ οπερέιτορ, αναζητώντας νέες υπηρεσίες ώστε να δώσουν νέες δυνατότητες και να επικρατήσουν στον ανταγωνισμό για τη διεκδίκησή τους. 

Δείτε τις τάσεις που παρατηρούνται στη γενιά ταξιδιωτών millennial…

Eπηρεάζονται από τις κριτικές | Οι ταξιδιώτες αυτοί είναι πολύ εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο όπου αναζητούν απόψεις και κριτικές ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν ταξιδέψει πρόσφατα στον ίδιο προορισμό, στο ίδιο ξενοδοχείο ή έκαναν το ίδιο ταξίδι.

Εμπιστεύονται εύκολα τις κριτικές και τις ταξιδιωτικές συμβουλές, ακόμη κι αν οι συντάκτες του είναι άγνωστοι και θεωρούν σημαντικά τα σχόλια για τις επιχειρήσεις.

Συνεχής σύνδεση στο διαδίκτυο | Ο τουρισμός των Millennial βασίζεται στις γρήγορες συνδέσεις στο διαδίκτυο, χρησιμοποιούν τεχνολογίες όχι απλώς για τον προγραμματισμό και τον εντοπισμό κριτικών για το ταξίδια αλλά και για να κοινοποιούν τις εμπειρίες τους κατά τη διάρκειά του. Από χάρτες μέχρι πλατφόρμες που επιτρέπουν την κοινοποίηση εμπειριών, οι Millennial επιδιώκουν να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Υγιεινή διατροφή | Μία από τις τάσεις που καταγράφεται είναι η έμφαση για υγιεινό φαγητό. Πολλοί ταξιδιώτες αυτής της ηλικιακής ομάδας γνωρίζουν τη σημασία των οργανικών προϊόντων διατροφής, επομένως προτιμούν φρούτα και λαχανικά από το πρόχειρο φαγητό.

Ζώντας την εμπειρία | Η γενιά αυτή δεν αντιμετωπίζει πλέον τις διακοπές ως μια καθιερωμένη περίοδο ξεκούρασης. Γι αυτό το λόγο πολλοί έχουν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές διακοπές ήλιου-θάλασσας που έχουν κάνει πολλές φορές στο παρελθόν με τους γονείς τους, με διακοπές πόλης, σε νησιά και άλλα σημεία του κόσμου όπου μπορούν  να εξερευνήσουν νέους πολιτισμούς και να συναντήσουν μοναδικούς ανθρώπους. Επιζητούν εμπειρίες ζωής και να ζήσουν την τοπική κουλτούρα του προορισμού.

Κοινωνικές αξίες | Ανεξάρτητα από τις κατευθύνσεις στη βιομηχανία ταξίδιων, ο τουρισμός των millennial αφορά επίσης την αειφορία και τη συμβολή στις τοπικές κοινότητες. Για πολλούς σύγχρονους ταξιδιώτες σήμερα, αυτό αποτελεί προτεραιότητα και φροντίζουν ώστε η πρώτη επίσκεψή τους να έχει θετικό αντίκτυπο στους ντόπιους και το λιγότερο αρνητικό στο περιβάλλον.